Cenník dopravy

Doprava:

Po celom území Slovenskej republiky doručujeme objednaný tovar prostredníctvom kuriéra.

Bežná doba expedície jedo 14 pracovných dní od potvrdenia objednávky (v prípade dobierky) alebo do 14 dní od pripísania platby v hodnote nákupu na náš účet.

Doprava kuriérom

V prípade objednávky dopravy kuriérom Vás budeme telefonicky kontaktovať a dohodneme s Vami konkrétny deň dodávky tovaru. Kuriér (TOPTRANS) rozváža tovar v pracovných dňoch od 8. do 18 hod. Presnú hodinu dovozu nie je kuriér schopný garantovať. Deň vopred budete emailom informovaní o dodávke a v deň dodávky Vás ráno bude kuriér kontaktovať SMS správou. Vami objednaný tovar je zabalený v originálnom balení výrobcu, na ktorom sa nachádza štítok s označením tovaru. (V niektorých prípadoch sa môže stať, že tovar bude kvôli bezpečnosti počas prepravy prebalený do iného obalu.) Takto označený tovar preberá náš zmluvný prepravca TOPTRANS EU.

Cena dopravy kuriérom v rámci celého Slovenska:

Hodnota nákupu Cena dopravy
do 50 € 5 €
do 100 € 10 €
do 200 € 15 €
do 300 € 20 €
do 800 € 30 €
do 1200 € 35 €
nad 1200 € ZADARMO

Uvedené ceny sú vrátane DPH a platia iba pri objednávke cez e-shop.

Tovar je predávajúcim dodávaný pred prvé vchodové dvere budovy, ktorej adresa bola dohovorená ako miesto dodania.

Dobierka 1,40 €

Výnos do bytu

10 € - služba TOP COMFORT – doručenie zásielky vrátane výnosu na poschodie za aktívnej asistencie príjemcu, (tj.vyžaduje sa pomoc príjemcu pri výnose tovaru vodičovi), jednorázovo za celú zásielku.

25 € - služba TOP COMFORT PLUS – jednorázovo za celú zásielku, doručenie zásielky All-inclusive (2 pracovníci Toptransu), priamo na miesto určené príjemcom (do bytu, kancelárie atď.), vrátane rozbalenia, odvozu obalového materiálu vrátane starého kusu nábytku. Služba sa poskytuje iba v týchto mestách Bratislava, Nitra, Trenčín, Poprad, Banská Bystrica, Žilina a Košice.

20 € - služba Zberný dvor - odvoz starého nábytku

Na čo dávať pozor pri preberaní od kuriéra a čo robiť keď je zásielka poškodená?

Zákazník je vždy povinný vizuálne si skontrolovať zásielku pred podpísaním preberacieho dokladu (prepravného listu). Neskoršie reklamácie náš zmluvný prepravca neuznáva. V prípade, že po vizuálnej kontrole nezistíte poškodenie obalu, podpíšte preberací doklad. Tu svojím podpisom potvrdzujete prevzatie kompletnej zásielky v nepoškodenom stave. Po podpísaní preberacieho dokladu máte možnosť skontrolovať si obsah zásielky za prítomnosti kuriéra.

Ak zistíte poškodenie obalu, určite zapíšte tento stav do preberacieho dokladu. Po podpísaní preberacieho dokladu máte možnosť si skontrolovať obsah zásielky za prítomnosti kuriéra. Ak je zásielka poškodená, tento stav zapíšte do preberacieho dokladu a odmietnite zásielku prevziať.

Následne budete kontaktovaní pracovníkmi spoločnosti Sconto Nábytok.

V prípade, že poškodenie obsahu zásielky zistíte až po jeho prevzatí a odchode kuriéra, je nutné do 24 hodín reklamovať tovar mailom na adrese reklamacie@sconto.sk alebo poštou na adresu Sconto Nábytok s.r.o., Nová 10/8144, 917 01 Trnava.