Práve prebieha akcia 2 za cenu 1 na matrace a rošty. Presvedčte sa vo vašom košíku až do nedele 3.6. Viac tu.

 

Reklamácia - ako postupovať pri reklamácii tovaru Sconto

 

Čo robiť v prípade zistenia chýb výrobku

  • Vždy si uschovajte doklad o nákupe výrobku a pripravte si ho pred tým, než nás kontaktujete.
  • V prípade, že zistíte akékoľvek poškodenie alebo vadu na vašom výrobku, nepokračujte ďalej v montáži a kontaktujte pracovníkov nášho reklamačného oddelenia telefonicky (kontakty uvedené nižšie), prípadne prostredníctvom e-mailu: reklamacie@sconto.sk.
  • Naši pracovníci Vám poradia, ako postupovať ďalej.
  • Nie je potrebné výrobok / diel nikam voziť,  predtým, než kontaktujete reklamačné oddelenie.
  • Pozrite sa na najčastejšie otázky týkajúce sa reklamácií - FAQ reklamácie odpovedá na všetky obvyklé otázky. 

Ako reklamovať 

A) Vyplnením reklamačného protokolu na našich internetových stránkach:

Protokol sa k nám dostane prakticky okamžite. Obratom Vás bude kontaktovať priamo reklamačné oddelenie, ktoré sa s Vami dohodne na riešení Vašej reklamácie.

B) Zaslanie reklamácie poštou / e-mailom

  • Na e-mail reklamacie@sconto.sk, alebo e-mailom na pobočku, kde prišlo k vydaniu chybného kusu. Kontakty sú uvedené nižšie. 
  • Poštou na adresu pobočky, kde prišlo k vydaniu chybného kusu. Adresy pobočiek.

V prípade reklamácie, je vhodné vyznačiť chybný diel priamo do montážneho návodu a ten nám zaslať spolu s reklamáciou, čo urýchli celý proces jej vybavenia.

C) Osobne v obchodnom dome

V každom prípade je nutné reklamáciu uplatniť písomne - nie je teda možné telefonické nahlásenie reklamácie! Pri telefonickom nahlásení reklamácie by ste nedisponovali žiadnym odkladom o jej uplatnení. 

Čo musí obsahovať reklamácia

Ak reklamujete, či už osobne, poštou, alebo e-mailom, musí vaša správa obsahovať: číslo kúpnej zmluvy, meno a priezvisko, telefónne číslo, e-mail, názov tovaru, popis vady a prípadne fotografie, ktoré vadu preukážu.

Kontakty na reklamačné oddelenie

FAQ - Najčastejšie otázky týkajúce sa reklamácií, kvality výrobkov, spracovania…

Reklamačný poriadok

On-line reklamačný protokol