Práve prebieha akcia 40% zľava na detské izby, otáčecie stoličky, PC stoly, váľandy a detské postele. Viac tu.

 

Najčastejšie otázky ohľadom nákupu v e-shope

 

Sú ceny tovaru pri nákupe on-line rovnaké ako ceny v obchodných domoch?

Áno, sú väčšinou rovnaké.
Rozdielne ceny môžu byť len v obmedzených a unikátnych prípadoch.
Výnimkou sú časovo obmedzené zľavové akcie .
- Z prevádzkových dôvodov nie je možné pri časovo obmedzenej zľavovej akcii meniť cenovky tovaru na predajni. Ak takáto akcia prebieha, skutočnú cenu tovaru vám ochotne vypočíta predajca.
- Príklad: Prebieha časovo obmedzená akcia "30% zľava na sedacie súpravy". Sedacia súprava, ktorá bežne stojí 500 €, bude teda stáť 350 €, a to v obchodnom dome aj v e-shope, avšak na cenovke v obchodnom dome môže byť suma 500 €. Pokiaľ sa ju, ale rozhodnete kúpiť, alebo sa len spýtate, predajca vám ju ochotne nacení aj predá za 350 €.

Prečo nie je možné niektorý tovar zakúpiť on-line?

A) Menší tovar: Svietidlá, koberce, alebo dekorácie sa v túto chvíľu v e-shope nedajú zakúpiť.
B) Kuchyne na mieru, sedačky na mieru: Tieto sú na webe k nahliadnutiu, skutočnú objednávku je ale potrebné urobiť v obchodnom dome, aby sa zabezpečila vaša 100% spokojnosť, súvisiaca s exkluzivitou tohto sortimentu.

Aké sú možnosti platby?

Dočítate sa v tomto článku Platobné podmienky

Ako zistím stav svojej objednávky?

Stav Vašej objednávky Vám ochotne oznámia naši pracovníci zákazníckeho servisu na niektorej z našich infoliniek, či už telefonicky alebo mailom.

Môžem zmeniť objednávku potom, čo som ju už odoslal? Alebo ako?

Napíšte na našu zákaznícku podporu - info@sconto.sk. Ideálne môžete preposlať potvrdzujúci e-mail, ktorý ste dostali po objednávke s poznámkou, že si prajete objednávku zrušiť, prípadne upraviť a ako. Nebudete potom musieť vypisovať kód objednávky a ďalšie informácie manuálne.

Z dôvodu zložitosti celého procesu môže byť lepším variantom objednávku stornovať a založiť znovu. Stornovanie objednávky je možné iba, ak ešte nebola odovzdaná dopravcovi.

Čo robiť, keď mi nedorazila kompletná objednávka - chýbajú skrutky alebo dosky?

A) Chýba drobná súčiastka

Pokiaľ pri montáži zistíte, že Vám chýba nejaká drobná súčiastka, napríklad časť kovania ako pánt, úchytka, alebo vrut, vedzte, že na všetkých našich obchodných domoch máme zásoby drobných častí kovania a je teda pravdepodobné, že sa nám tento problém podarí vyriešiť okamžite, bez nejakého papierovania a zdržiavania. Vopred sa ale s plánom v ruke uistite, že ju tam naozaj majú, stačí zavolať na tieto tel. čísla.

Do daného obchodného domu Sconto je potom ideálne vziať si montážny plán alebo vzorku (napríklad - mám 3 skrutky namiesto 4, vezmem si 1 so sebou pre porovnanie), spolu s vaším nákupným dokladom.

Ak nebývate v najbližšom okolí nášho obchodného domu, môžete vyplniť reklamačný protokol a reklamácia sa ihneď dostane k reklamačnému technikovi, ktorý to s vami vyrieši.

B) Chýba mi veľký diel

V prípade, že v balení chýba väčšia súčiastka alebo diel, napríklad chýba celá doska, bude potrebné tento diel, respektíve jeho neprítomnosť, reklamovať. Ako na to sa dočítate tu.

Chcem si objednať tovar cez internetový obchod a vyzdvihnúť si ho osobne na predajni.

To nie je vôbec problém! V druhom kroku košíka - doprava a platba stačí zadať "osobné vyzdvihnutie" a vybrať si predajňu podľa vlastného uváženia.

Tovar nie je skladom, ako dlho bude trvať jeho doručenie?

Orientačné informácie o dostupnosti zistíte ľahko - pri tovare stačí prejsť na riadok dostupnosť produktu - Skladom - zobrazí sa vám informačná bublina, ktorá vám oznámi orientačnú dobu, za akú bude váš tovar dostupný a na ktorej predajni.

Pokiaľ objednávate online, bude väčšina tovaru, ktorý je skladom na ktorejkoľvek pobočke, doručený do 14 pracovných dní.

Pri tovare, ktorý je označený ako "nie je skladom" je obvyklá dostupnosť 4-6 týždňov. Pre bližšie informácie kontaktujte prosím náš zákaznícky servis na telefónnych infolinkách.

Dá sa rezervovať tovar v e-shope?

Bohužiaľ to nie je možné.

Expedícia, doručenie tovaru.

Cenník dopravy je k nahliadnutiu tu. Cena doručenia tovaru sa riadi hodnotou nákupu, vypočítava sa automaticky v druhom kroku košíku.

Veľmi odporúčame použiť poznámku v treťom kroku košíku, kam môžete vyplniť špecifiká doručenia - napríklad tretie poschodie bez výťahu, obývacia izba rodinného domu a podobne. 

Na základe uvedených informácií budete kontaktovaný zamestnancom Sconta, ktorý s vami preberie podrobnosti.

Kontrola tovaru pri jeho prevzatí od šoféra.

Aj napriek tomu, že sa snažíme zabezpečiť kvalitné doručenie tak, aby sa nikdy nič nepoškodilo, výnimočne sa môže niečo pri preprave bohužiaľ poškodiť. Ak budete mať podozrenie, napríklad uvidíte otlčený balík, jednoducho dodávku nepreberajte. Prepravcovi povedzte, že o tento kus nemáte záujem, ten ho opäť naloží a odvezie späť k nám.

Naša zákaznícka podpora vás potom bude kontaktovať a dohodne s vami ďalší postup. 

Odstúpenie od zmluvy.

Tomu venujeme samostatný článok, ktorý nájdete tu

Ako sa stať členom Sconto Clubu?

Veľmi jednoducho!

A - Na predajni: Stačí spomenúť, že máte záujem o vstup do Sconto Clubu pred tým, ako predajca zadá nákup do systému. Potom iba vyplníte krátky dotazník a ihneď vás v našom clube radi privítame.

B: V e-shope pri nákupe: V treťom kroku košíka stačí nechať označené "Chcem sa stať, alebo už som členom Sconto Clubu"

C: V e-shope pred nákupom: V hornej časti ľubovoľnej stránky v strede nájdete políčko PRIHLÁSIŤ. Stačí naň kliknúť a potom vybrať možnosť Registrovať.

Pre viac informácii pokračujte na Informácie o Sconto clube.

Chcem reklamovať tovar.

Pokračujte na kompletné informácie o reklamáciách

Môže objednávku vyzdvihnúť niekto iný ako zákazník, ktorý si tovar objednal?

A) V prípade, že sa jedná o osobný odber v obchodnom dome, je potrebné vedieť číslo zmluvy a preukázať sa preukazom totožnosti.

B) V prípade, že sa jedná o doručenie, je potrebné toto uviesť v poznámke pri zadávaní objednávky aj s kontaktom na osobu, ktorá tovar prevezme.

Ako zistím, či sa moje peniaze pripísali na účet?

Ako náhle dôjde k pripísaniu vašej čiastky na náš účet, bude vás kontaktovať náš pracovník z dopravy, aby s Vami dohodol doručenie tovaru. Ak máte zmluvu s osobným odberom, budete o pripísaní vašej platby informovaný našim pracovníkom a vyzvaný k odberu tovaru.

Kedy môžem očakávať objednaný tovar?

Zvyčajne je doba expedície do 14 pracovných dní. O vybavení objednávky budete informovaný prostredníctvom e-mailu alebo priamo našimi pracovníkmi.

Nechcem dostávať akciové ponuky. Ako to mám urobiť?

A) Napíšte nám na info@sconto.sk

B) Priamo v e-maile s akciovou ponukou vo vašej schránke. V závere e-mailu je možnosť odhlásenia

Mám záujem o splátkový predaj, ale chcem objednávku cez e-shop.

V tejto chvíli bohužiaľ tento spôsob (predaja /platby) nie je možný. Opýtajte sa na predajni na možnosti úveru pre vás. Informácie o nákupe na splátky.

Nemôžem sa dovolať na infolinku

A) Ak je obsadené/ nezdvíhajú: Prosíme, buďte trpezliví. Ak sa nemôžete dovolať, pravdepodobne to znamená, že sa naša zákaznícka podpora práve snaží pomôcť niekomu inému k jeho plnej spokojnosti, rovnako tak, ako to očakávate vy.
B) Využite e-mail: info@sconto.sk. Je priamo určený pre informovanie zákazníkov.  
C) Chcete reklamovať, prípadne sa opýtať na reklamácie: Pokračujte na kompletné informácie o reklamáciách.

Čo musí obsahovať zásielka, ktorú odosielam na reklamačné oddelenie?

Podrobné informácie sú k dispozícii tu.