Domov / Reklamácie

Reklamácie

Postup pri reklamácii tovaru

  • Nezabudnite si, prosím, uschovať doklad o nákupe výrobku z predajne alebo z e-shopu SCONTO. Ešte kým nás kontaktujete, doklad si, prosím, pripravte. Zjednodušíte tak našu vzájomnú komunikáciu.
  • Ak zistíte akúkoľvek chybu alebo poškodenie zakúpeného tovaru, nepokračujte s montážou. Kontaktujte, prosím, pracovníkov reklamačného oddelenia formou reklamačného formulára. Reklamáciu môžete podať taktiež poštou alebo osobne v ktorejkoľvek našej predajni v SK.
  • Tovar ani jeho časti nie je potrebné nikam voziť. Najprv kontaktujte reklamačné oddelenie, kde sa s pracovníkmi dohodnete na ďalšom postupe.
  • Najčastejšie otázky týkajúce sa reklamácií nájdete v sekcii FAQ.
 

Reklamácia musí obsahovať

Či už reklamujete osobne, e-mailom alebo poštou, súčasťou vašej žiadosti musia byť nasledujúce údaje:
 

  • Číslo zmluvy
  • Meno a priezvisko
  • Telefón, e-mail
  • Názov tovaru
  • Opis chyby
  • Prípadne ilustrujúce fotografie

Ako tovar reklamovať?

Reklamáciu je možné podať iba písomnou formou. Telefonické nahlásenie reklamácie nie je možné.

 

Online formulár

Po vyplnení reklamačného protokolu vás budeme najneskôr do 3 pracovných dní kontaktovať s riešením vašej reklamácie.

Poštou 

  • Poštou na pobočku, kde došlo k vydaniu chybného kusa - adresy pobočiek
  • Formulár na stiahnutie tu.

Osobne v obchodnom dome

Reklamáciu môžete podať taktiež e-mailom, poštou alebo osobne v ktorejkoľvek našej predajni v SK. Naopak, telefonické nahlásenie reklamácie nie je možné – vždy je potrebné reklamáciu spísať.
V prípade zaslania reklamácie nám veľmi pomôže, ak vyznačíte chybný diel priamo do montážneho návodu a ten nám pošlete spolu s reklamáciou. Urýchli to celý proces reklamácie.


 

Kontakty na reklamačné oddelenie

V čase obmedzenia prevádzky využívajte prosím 
e-mailovú komunikáciu. Ďakujeme.

 
  • +421 253 488 199

FAQ – Najčastejšie otázky týkajúce sa reklamácií, kvality výrobkov, spracovania,..

Reklamačný poriadok