Postup pri reklamácii tovaru
- Nezabudnite si, prosím, uschovať doklad o nákupe výrobku z predajne alebo z e-shopu SCONTO. Ešte kým nás kontaktujete, doklad si, prosím, pripravte. Zjednodušíte tak našu vzájomnú komunikáciu.
- Ak zistíte akúkoľvek chybu alebo poškodenie zakúpeného tovaru, nepokračujte s montážou. Kontaktujte, prosím, pracovníkov reklamačného oddelenia formou reklamačného formulára. Reklamáciu môžete podať taktiež poštou alebo osobne v ktorejkoľvek našej predajni v SK.
- Tovar ani jeho časti nie je potrebné nikam voziť. Najprv kontaktujte reklamačné oddelenie, kde sa s pracovníkmi dohodnete na ďalšom postupe.
- Najčastejšie otázky týkajúce sa reklamácií nájdete v sekcii FAQ.
Reklamácia musí obsahovať
Či už reklamujete osobne, e-mailom alebo poštou, súčasťou vašej žiadosti musia byť nasledujúce údaje:
- Číslo zmluvy
- Meno a priezvisko
- Telefón, e-mail
- Názov tovaru
- Opis chyby
- Prípadne ilustrujúce fotografie
Ako tovar reklamovať?
Reklamáciu je možné podať iba písomnou formou. Telefonické nahlásenie reklamácie nie je možné.
Online formulár
Po vyplnení reklamačného protokolu vás budeme najneskôr do 3 pracovných dní kontaktovať s riešením vašej reklamácie.
Poštou
- Poštou na pobočku, kde došlo k vydaniu chybného kusa - adresy pobočiek
- Formulár na stiahnutie tu.
Osobne v obchodnom dome
Reklamáciu môžete podať taktiež e-mailom, poštou alebo osobne v ktorejkoľvek našej predajni v SK. Naopak, telefonické nahlásenie reklamácie nie je možné – vždy je potrebné reklamáciu spísať.
V prípade zaslania reklamácie nám veľmi pomôže, ak vyznačíte chybný diel priamo do montážneho návodu a ten nám pošlete spolu s reklamáciou. Urýchli to celý proces reklamácie.
Kontakty na reklamačné oddelenie
V čase obmedzenia prevádzky využívajte prosím
e-mailovú komunikáciu. Ďakujeme.
e-mailovú komunikáciu. Ďakujeme.
-
+421 253 488 199
FAQ – Najčastejšie otázky týkajúce sa reklamácií, kvality výrobkov, spracovania,..
- Prejsť na najčastejšie otázky
Reklamačný poriadok
- Prejsť na stránky reklamačného poriadku