Najčastejšie otázky
Sú ceny tovaru pri nákupe on-line rovnaké ako ceny v obchodných domoch?
Áno, v drvivej väčšine prípadov sú ceny v e-shope rovnaké ako v našich obchodných domoch.
Aký tovar nie je možné kúpiť on-line?
- Malý tovar – svietidlá, koberce, dekorácie a pod.
- Tovar na mieru – plánované kuchyne, niektoré druhy sedacích súprav a pod. Tieto modely môžu byť uvedené na stránke nášho e-shopu, prípadnú objednávku je však potrebné uskutočniť v niektorom z našich obchodných domov.
Aké sú možnosti dopravy a platby?
O možnostiach dopravy a platby sa dočítate tu: https://www.sconto.sk/doprava-a-platba
Ako zistím stav svojej objednávky?
Stav objednávky vám ochotne oznámia naši pracovníci zákazníckeho servisu na niektorej z našich telefónnych liniek – telefonicky alebo e-mailom.
Môžem meniť objednávku potom, čo som ju už odoslal/a? Prípadne ako?
Napíšte na e-mailovú adresu našej zákazníckej podpory – info@sconto.sk – ideálne prepošlite potvrdzujúci e-mail, ktorý ste dostali po vykonaní objednávky, a napíšte, o akú úpravu máte záujem.
Kedy môžem objednaný tovar očakávať?
Ak zvolíte osobný odber v niektorom z našich obchodných domov a vybraný sortiment je na zvolenej predajni na sklade, môžete si ho vyzdvihnúť už krátko po zadaní objednávky. V prípade, že je tovar potrebné previezť z externého skladu, zvyčajne objednávku expedujeme do 14 dní. Pokiaľ tovar nie je na žiadnom z našich skladov, zistíte orientačnú dodaciu dobu pri jednotlivých modeloch.
Chcem reklamovať tovar
Všetky informácie vzťahujúce sa k reklamácii tovaru nájdete tu.
Odstúpenie od zmluvy
Možnosti odstúpenia od zmluvy sme zhrnuli v samostatnom texte, ktorý nájdete tu.