Domov / Najčastejšie otázky

Najčastejšie otázky

Pripravili sme pre vás prehľad často kladených otázok a odpovedí, prípadne informácií o tom, kde odpovede na vaše otázky nájdete. Ak máte akúkoľvek inú otázku, neváhajte nás kontaktovať, radi na ňu odpovieme.

Objednávka

Ako zistím stav svojej objednávky?
Stav objednávky vám ochotne oznámia naši pracovníci zákazníckeho servisu telefonicky alebo emailom na niektorej z našich infoliniek. Prosíme, aby ste si vopred pripravili číslo vašej objednávky alebo kúpnej zmluvy.
Ako môžem vykonať zmeny v už vytvorenej objednávke?
Napíšte na našu zákaznícku podporu a povedzte nám, o akú úpravu máte záujem. Výnimkou je zmena registrácie zo súkromnej osoby na firmu a naopak. Premyslite si prosím, aké údaje vyplníte, neskôr ich už nebude možné zmeniť.
Potrebujem pomoc s vytvorením objednávky.
Naši pracovníci zákazníckeho servisu vás na niektorej z našich infoliniek ochotne prevedú celým procesom objednania v e-shope. Pri zadaní objednávky v e-shope je nutné, aby zákazník súhlasil so znením všeobecných obchodných podmienok. Z toho dôvodu nemôže objednávku vytvoriť operátor zákazníckeho servisu po telefóne.
Potrebujem predĺžiť dobu vyzdvihnutia zakúpeného tovaru.
Termín vyzdvihnutia tovaru môžete predĺžiť telefonicky alebo e-mailom na niektorej z našich infoliniek.
Chcem stornovať objednávku.
Vašu objednávku môžete stornovať telefonicky alebo mailom na niektorej z našich infoliniek.
Ako mám postupovať pri odstúpení od kúpnej zmluvy?
Podmienky na odstúpenie od kúpnej zmluvy vytvorenej v e-shope nájdete v sekcii ODSTÚPENIE OD ZMLUVY.
Je možné rezervovať tovar v obchodnom dome?
Tovar si môžete rezervovať vytvorením e-shopovej objednávky s osobným vyzdvihnutím vo zvolenom obchodnom dome. O stave vašej objednávky vás budeme informovať e-mailom. Akonáhle bude tovar pripravený, obdržíte výzvu k odberu. Nejazdite pre tovar skôr, než dostanete túto výzvu, nemusel by byť pripravený. Pri vyzdvihnutí budete potrebovať číslo vašej kúpnej zmluvy alebo objednávky. Tovar pre vás rezervujeme po dobu 14-tich dní od obdržania výzvy k odberu.

Produkty

Ako zistím dostupnosť tovaru?
Dostupnosť tovaru je uvedená na našich stránkach pod každým produktom v časti „Dostupnosť na predajniach“.
Mám otázky k technickým údajom produktu.
Technické údaje sú uvedené priamo pri ponúkanom produkte v odseku "Popis a parametre". Pri niektorých výrobkoch nájdete v záložke "Na stiahnutie" montážny návod, popr. typový plán. Pokiaľ tu odpoveď na vašu otázku nenájdete, odporúčame vám návštevu niektorého z obchodných domov, kde sa vám budú venovať vyškolení predajcovia.
Sú ceny tovaru pri nákupe on-line rovnaké ako ceny v obchodných domoch?
V prevažnej väčšine prípadov sú ceny v e-shope rovnaké ako v našich obchodných domoch.
Aký tovar sa nedá zakúpiť on-line?
Niektorý tovar dostupný v obchodných domoch v súčasnosti nie je možné zakúpiť on-line. O aký tovar sa jedná?
Drobné bytové doplnky, ako sú svietidlá, koberce, dekorácie a pod.
Tovar na mieru - plánované kuchyne, niektoré druhy sedacích súprav a pod. Tieto modely môžu byť v našom e-shope uvedené, prípadnú objednávku je ale potrebné uskutočniť v niektorom z našich obchodných domov.
Ako sa správne starať o nábytok?
Odporúčania pre správnu starostlivosť o nábytok nájdete v sekcii STAROSTLIVOSŤ O NÁBYTOK.

Doprava a osobné vyzdvihnutie

Aké sú možnosti dodania?
Bližšie informácie k preprave nájdete v sekcii DOPRAVA A PLATBA.
Ako dlho trvá dodanie tovaru?
Tovar, ktorý je skladom, predáme prepravcovi, ktorý doručuje zásielky spravidla do 5 pracovných dní. V prípade platby bankovým prevodom, expedujeme objednávky po pripísaní platby na náš účet.
Poskytuje dopravca služby ako výnos na poschodie a montáž?
Na niektorej z našich infoliniek vám radi dáme kontakt na prepravcu, s ktorým sa môžete individuálne dohodnúť na rozsahu ponúkaných služieb.
Ako postupovať pri zmene spôsobu dopravy.
Napíšte na našu zákaznícku podporu a povedzte, o aký spôsob dopravy máte záujem.
Koľko stojí doprava?
Cenu a podmienky dopravy nájdete v sekcii DOPRAVA A PLATBA.
Potrebujem dohodnúť termín dodania.
Po expedícii tovaru vás bude prepravca informovať o termíne doručenia. Priamo s prepravcom je potom možné dohodnúť individuálny termín.

Platba a faktúra

Aké sú možnosti platby?
Bližšie informácie k platobným podmienkam nájdete v sekcii AKO NAKUPOVAŤ.
Potrebujem faktúru k môjmu nákupu.
Konečnú faktúru k vášmu nákupu vám automaticky pošleme v samostatnom e-maili po odovzdaní zásielky prepravcovi, prípadne po osobnom odbere. Faktúru tiež nájdete v histórii objednávok vo svojom zákazníckom účte, kde si ju môžete stiahnuť. Pokiaľ chcete faktúru na firmu, nezabudnite v objednávke vyplniť správne údaje, neskôr ich nebude možné zmeniť.
Ako mám postupovať pri zmene spôsobu platby?
Kontaktujte nás na našej zákazníckej linke  a povedzte nám, o akú zmenu spôsobu platby máte záujem.
Ako dojednať splátkový predaj?
Aké sú finančné limity pre nákup tovaru na splátky?
Minimálna výška nákupu je 40 € pri nákupe v e-shope a 100 € v predajni.
Kto môže žiadať o úver?
Fyzická osoba staršia ako 18 rokov, ktorá má zaistený pravidelný a trvalý zdroj príjmov.
Mám zaručené, že úver dostanem?
K poskytovaniu úverov pristupujeme zodpovedne a Home Credit ich poskytuje až po riadnom posúdení splnenia všetkých potrebných podmienok každého žiadateľa.
 
Potrebujem doklad o príjme?
Áno, pre doloženie príjmu je potreba (napr. potvrdenie o výške príjmu, výpisy z účtov, daňové priznanie, výmer dôchodku, výplatné pásky s pracovnou zmluvou alebo rozhodnutie o priznaní odmeny pestúna).
 
Je možné odstúpiť od úverovej zmluvy?
Áno, do 14 dní od jej podpisu, a ak do mesiaca od jej podpisu vrátite požičané peniaze, nebude vám Home Credit dokonca účtovať žiadne úroky.
 
Kedy mi bude doručený vybraný tovar?
Tovar vám odošleme čo najskôr od chvíle, keď bude úver schválený a spoločnosť Home Credit bude mať od vás podpísanú zmluvu s všetkými potrebnými dokladmi.
 
Môžem úver splatiť predčasne?
Áno. Z dôvodu predčasného splatenia úveru alebo mimoriadnej platby splátok radšej vopred kontaktujte klientsku linku spoločnosti Home Credit na čísle 0850 111 118.
 
Som občanom členskej krajiny EÚ. Môžem u vás nakúpiť na splátky?
Áno, splátky sú u nás dostupné tiež pre občanov členských štátov EÚ. Presné podmienky vám telefonicky oznámia na klientskej linke Home Creditu na čísle 0850 111 118.

Naše obchodné domy

Aká je otváracia doba a kontakt na obchodné domy?
Aktuálnu otváraciu dobu a kontakt na naše obchodné domy nájdete v sekcii PREDAJNE.
Potrebujem naplánovať kuchyňu.
Služby spojené s plánovaním kuchýň nájdete v sekcii KUCHYNE NA MIERU.
Je možné rezervovať tovar v obchodnom dome?
Tovar si môžete rezervovať vytvorením e-shopovej objednávky s osobným vyzdvihnutím vo zvolenom obchodnom dome. O stave vašej objednávky vás budeme informovať e-mailom. Akonáhle bude tovar pripravený, obdržíte výzvu k odberu. Nejazdite pre tovar skôr, než dostanete túto výzvu, nemusel by byť pripravený. Potrebovať budete číslo vašej kúpnej zmluvy alebo objednávky. Tovar pre vás rezervujeme po dobu 14-tich dní od obdržania výzvy k odberu.

Akcie

Nemôžem uplatniť zľavový kód v e-shope.
Ak nemôžete uplatniť zľavový kód, skontrolujte prosím, či produkty v nákupnom košíku už nie sú zľavnené. Zľavy sa nevzťahujú na tovar z aktuálneho reklamného letáka, služby, kuchynské spotrebiče, drezy, vodovodné batérie a na už inak zľavnený tovar. Zľavy nie je možné sčítať. Zľavový kód platí 30 dní.
Chcem sa dozvedieť bližšie informácie o práve prebiehajúcich akciách.
Informácie o aktuálne ponúkaných akciách nájdete na našich webových stránkach v sekcii AKCIA.
Na aké produkty nie je možné uplatniť zľavu?
Zľavy sa nevzťahujú na tovar z aktuálneho reklamného letáka, služby, kuchynské spotrebiče, drezy, vodovodné batérie a na už inak zľavnený tovar. Zľavy nie je možné sčítať. Akciu nie je možné kombinovať s inou marketingovou akciou spoločnosti SCONTO Nábytok.
Čo je to SCONTO klub?
Viac o výhodách nášho SCONTO klubu nájdete v sekcii SCONTO CLUB.

Reklamácie

Ako mám postupovať pri vznesení reklamácie?
Ako postupovať pri vznesení reklamácie nájdete v sekcii REKLAMÁCIE.
V balení chýba montážny návod.
Ak ste nenašli montážny návod v niektorom z balení produktu, nájdete ho v našom e-shope na stránke produktu v záložke "Na stiahnutie". Prípadne kontaktujte naše reklamačné oddelenie a naši pracovníci vám montážny návod obratom zašlú.
Ako mám postupovať pri výmene tovaru?
Pri nevhodne zvolenom produkte máte pri nákupe cez e-shop možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy a produkt na vlastné náklady vrátiť späť na najbližšiu pobočku. Podmienky na odstúpenie od kúpnej zmluvy vytvorené v e-shope nájdete v sekcii ODSTÚPENIE OD ZMLUVY.
Ako mám postupovať pri vrátení tovaru a odstúpení od kúpnej zmluvy?
Podmienky na odstúpenie od kúpnej zmluvy vytvorené v e-shope nájdete v sekcii ODSTÚPENIE OD ZMLUVY.
Kontaktný formulár Máte jiné dotazy?
Napište nám!
Napíšte nám
Zákaznícky servis telefón
+421 253 488 100 Pondelok až piatok od 8:00 do 18:00
Zákaznícky servis telefón
Cookies Táto stránka používa cookies. Ďalším prehliadaním stránky vyjadrujete Váš súhlas. Viac informácií