Najčastejšie dotazy

Domov / Najčastejšie dotazy

Sú ceny tovaru pri nákupe on-line rovnaké ako ceny v obchodných domoch?

Áno, v drvivej väčšine prípadov sú ceny v e-shope rovnaké ako v našich obchodných domoch.

Aký tovar nie je možné kúpiť on-line?

  • Malý tovar – svietidlá, koberce, dekorácie a pod.
  • Tovar na mieru – plánované kuchyne, niektoré druhy sedacích súprav a pod. Tieto modely môžu byť uvedené na stránke nášho e-shopu, prípadnú objednávku je však potrebné uskutočniť v niektorom z našich obchodných domov.

Aké sú možnosti dopravy a platby?

O možnostiach dopravy a platby sa dočítate tu: https://www.sconto.sk/doprava-a-platba

Ako zistím stav svojej objednávky?

Stav objednávky vám ochotne oznámia naši pracovníci zákazníckeho servisu na niektorej z našich telefónnych linkách – telefonicky alebo e-mailom.

Môžem meniť objednávku potom, čo som ju už odoslal/a? Prípadne ako?

Napíšte na e-mailovú adresu našej zákazníckej podpory – info@sconto.sk – ideálne prepošlite potvrdzujúci e-mail, ktorý ste dostali po vykonaní objednávky, a napíšte, o akú úpravu máte záujem.

Kedy môžem objednaný tovar očakávať?

Ak zvolíte osobný odber v niektorom z našich obchodných domov a vybraný sortiment je na zvolenej predajni na sklade, môžete si ho vyzdvihnúť už krátko po zadaní objednávky. V prípade, že je tovar potrebné previezť z externého skladu, zvyčajne objednávku expedujeme do 14 dní. Pokiaľ tovar nie je na žiadnom z našich skladov, zistíte orientačnú dodaciu dobu pri jednotlivých modeloch.

Chcem reklamovať tovar

Všetky informácie vzťahujúce sa k reklamácii tovaru nájdete tu.

Odstúpenie od zmluvy

Možnosti odstúpenia od zmluvy sme zhrnuli v samostatnom texte, ktorý nájdete tu.

Cookies Táto stránka používa cookies. Ďalším prehliadaním stránky vyjadrujete Váš súhlas. Viac informácií