Sú ceny tovaru pri nákupe on-line rovnaké ako ceny v obchodných domoch?

Áno, v drvivej väčšine prípadov sú ceny v e-shope rovnaké ako v našich obchodných domoch.

Aký tovar nie je možné kúpiť on-line?

  • Malý tovar – svietidlá, koberce, dekorácie a pod.
  • Tovar na mieru – plánované kuchyne, niektoré druhy sedacích súprav a pod. Tieto modely môžu byť uvedené na stránke nášho e-shopu, prípadnú objednávku je však potrebné uskutočniť v niektorom z našich obchodných domov.

Aké sú možnosti dopravy a platby?

O možnostiach dopravy a platby sa dočítate tu: https://www.sconto.sk/doprava-a-platba.

Ako zistím stav svojej objednávky?

Stav objednávky vám ochotne oznámia naši pracovníci zákazníckeho servisu na niektorej z našich telefónnych linkách – telefonicky alebo e-mailom.

Môžem meniť objednávku potom, čo som ju už odoslal/a? Prípadne ako?

Napíšte na e-mailovú adresu našej zákazníckej podpory – info@sconto.sk – ideálne prepošlite potvrdzujúci e-mail, ktorý ste dostali po vykonaní objednávky, a napíšte, o akú úpravu máte záujem.

Ako sa stať členom SCONTO Clubu?

Staňte sa členmi SCONTO Clubu a nakupujte za zvýhodnené ceny. Ako sa stať členom SCONTO Clubu?

  • A) Ak kúpite tovar v obchodných domoch, asistent predaja vám vždy ponúkne možnosť stať sa členom Sconto Clubu ešte pred tým, než zadá vašu objednávku do systému. Na mieste vyplníte krátky dotazník a ihneď sa stávate členom, čím získavate nárok na nákup za zvýhodnené ceny.
  • B) Pri nákupe v e-shope v treťom kroku košíku označte políčko „Chcem sa stať, alebo už som členom SCONTO Clubu.“ V e-shope sa môžete zaregistrovať aj pred nákupom – v hornej časti stránky kliknite na tlačidlo PRIHLÁSIŤ, kde sa budete môcť zaregistrovať do SCONTO Clubu.

Viac informácií sa dozviete na stránke SCONTO Clubu.

Kedy môžem objednaný tovar očakávať?

Ak zvolíte osobný odber v niektorom z našich obchodných domov a vybraný sortiment je na zvolenej predajni na sklade, môžete si ho vyzdvihnúť už krátko po zadaní objednávky. V prípade, že je tovar potrebné previezť z externého skladu, zvyčajne objednávku expedujeme do 14 dní. Pokiaľ tovar nie je na žiadnom z našich skladov, zistíte orientačnú dodaciu dobu pri jednotlivých modeloch.

Chcem reklamovať tovar

Všetky informácie vzťahujúce sa k reklamácii tovaru nájdete tu.

Odstúpenie od zmluvy

Možnosti odstúpenia od zmluvy sme zhrnuli v samostatnom texte, ktorý nájdete tu.