Počas veľkonočných sviatkov 29.3., 31.3. a 1.4. sú obchodné domy SCONTO aj výdajné miesta zatvorené, nakupujte v našom e-shope.
Domov / Zákaznícky servis / Dotaz k objednávke

Dotaz k objednávke

Nehľadáte náhodou

Ako zistím stav svojej objednávky?
Stav Vašej objednávky môžete kedykoľvek overiť v záložke STAV OBJEDNÁVKY na domovskej stránke e-shopu.
Ako môžem vykonať zmeny v už vytvorenej objednávke?
Napíšte na našu zákaznícku podporu a povedzte nám, o akú úpravu máte záujem. Výnimkou je zmena registrácie zo súkromnej osoby na firmu a naopak. Premyslite si prosím, aké údaje vyplníte, neskôr ich už nebude možné zmeniť.
Potrebujem pomoc s vytvorením objednávky.
Naši pracovníci zákazníckeho servisu vás na niektorej z našich infoliniek ochotne prevedú celým procesom objednania v e-shope. Pri zadaní objednávky v e-shope je nutné, aby zákazník súhlasil so znením všeobecných obchodných podmienok. Z toho dôvodu nemôže objednávku vytvoriť operátor zákazníckeho servisu po telefóne.
Potrebujem predĺžiť dobu vyzdvihnutia zakúpeného tovaru.
Termín vyzdvihnutia tovaru môžete predĺžiť telefonicky alebo e-mailom na niektorej z našich infoliniek.
Chcem stornovať objednávku.
Vašu objednávku môžete stornovať telefonicky alebo mailom na niektorej z našich infoliniek.
Ako mám postupovať pri odstúpení od kúpnej zmluvy?
Podmienky na odstúpenie od kúpnej zmluvy vytvorenej v e-shope nájdete v sekcii ODSTÚPENIE OD ZMLUVY.
Je možné rezervovať tovar v obchodnom dome?
Tovar si môžete rezervovať vytvorením e-shopovej objednávky s osobným vyzdvihnutím vo zvolenom obchodnom dome. O stave vašej objednávky vás budeme informovať e-mailom. Akonáhle bude tovar pripravený, obdržíte výzvu k odberu. Nejazdite pre tovar skôr, než dostanete túto výzvu, nemusel by byť pripravený. Pri vyzdvihnutí budete potrebovať číslo vašej kúpnej zmluvy alebo objednávky. Tovar pre vás rezervujeme po dobu 14-tich dní od obdržania výzvy k odberu.