Pri online nákupe sa občas stáva, že môžete mať v súvislosti s výrobkom otázku, na ktorú nenájdete odpoveď v jeho opise či na našich stránkach. Prípadne spravíte v online nákupnom procese chybu a chcete svoju objednávku zmeniť. Aké sú najčastejšie otázky, s ktorými sa v Sconte stretávame?
Doplňujúce otázky k produktom a platbe
Pri každom produkte v e-shope nájdete odsek Popis a parametre. Niektoré výrobky majú aj zložku Na stiahnutie, ktorá obsahuje montážny návod alebo typový plán. Práve tie najčastejšie uniknú pozornosti zákazníka. Pokiaľ by ste ani tu nenašli odpoveď na svoju otázku, môžete nás kontaktovať emailom či telefonicky, prípadne zájsť do najbližšieho obchodného domu, kde sa vám budú venovať vyškolení predajcovia.
Medzi časté otázky, ktoré zákazníkov zaujímajú, patria aj možnosti platby. Priamo v predajni je to v hotovosti alebo platobnou kartou. Pri online nákupe si môžete zvoliť platbu na dobierku, čiže tovar zaplatíte dopravcovi pri dodaní, platbu platobnou kartou pomocou Gopay alebo bankovým prevodom.
Medzi časté otázky, ktoré zákazníkov zaujímajú, patria aj možnosti platby. Priamo v predajni je to v hotovosti alebo platobnou kartou. Pri online nákupe si môžete zvoliť platbu na dobierku, čiže tovar zaplatíte dopravcovi pri dodaní, platbu platobnou kartou pomocou Gopay alebo bankovým prevodom.
Je všetok tovar na sklade?
Pod každým produktom je v e-shope uvedená aj dostupnosť daného tovaru v časti Dostupnosť v predajniach. Môžete si tak skontrolovať, či je daný produkt pripravený ihneď na odber v jednej z našich predajní, prípadne či je vystavený v danom obchodnom dome. Ak tovar nie je na sklade, uvádzame, kedy bude k dispozícii. Dobrou pomôckou pri zisťovaní dostupnosti je filter v ľavej časti obrazovky, kde si zvolíte v jednotlivých kategóriách nábytku zobrazovanie len tých modelov, ktoré sú na sklade.
Tovar si môžete v obchodnom dome aj rezervovať. Stačí si vytvoriť online objednávku s osobným vyzdvihnutím. Bude pre vás odložený počas 14 dní. Pri kúpe tovaru na mieru, ako sú kuchynské linky či niektoré typy sedacích súprav, je objednávku potrebné uskutočniť priamo v obchodnom dome.
Tovar si môžete v obchodnom dome aj rezervovať. Stačí si vytvoriť online objednávku s osobným vyzdvihnutím. Bude pre vás odložený počas 14 dní. Pri kúpe tovaru na mieru, ako sú kuchynské linky či niektoré typy sedacích súprav, je objednávku potrebné uskutočniť priamo v obchodnom dome.

Spravili ste v objednávke chybu alebo chcete zmeniť dopravu?
Mýliť sa je ľudské. Ak ste vo svojej objednávke spravili chybu, napíšte nám na zákaznícku podporu, o akú úpravu máte záujem. Dopredu si ju však premyslite, pretože neskôr už objednávku nebude možné zmeniť. Pri doprave môžete využiť osobné vyzdvihnutie v niektorej z predajní, prípadne dopravné služby prostredníctvom kuriéra po celom území Slovenska. Ak ste si spôsob dopravy po odoslaní objednávky rozmysleli, nie je problém zmeniť ho. Stačí včas napísať na zákaznícku podporu a uviesť, o aký spôsob dopravy máte záujem.
Bežný čas expedície je do 14 pracovných dní od potvrdenia objednávky pri dobierke alebo od pripísania platby na účet. Tovar, ktorý je na sklade, ide dopravcovi spravidla už do 5 pracovných dní. Ak si potrebujete dohodnúť konkrétny termín dodania, aby ste boli v danú hodinu doma, môžete tak urobiť priamo s dopravcom. Rovnako vám môže poskytnúť služby ako vynesenie na poschodie alebo montáž.
Bežný čas expedície je do 14 pracovných dní od potvrdenia objednávky pri dobierke alebo od pripísania platby na účet. Tovar, ktorý je na sklade, ide dopravcovi spravidla už do 5 pracovných dní. Ak si potrebujete dohodnúť konkrétny termín dodania, aby ste boli v danú hodinu doma, môžete tak urobiť priamo s dopravcom. Rovnako vám môže poskytnúť služby ako vynesenie na poschodie alebo montáž.

Rozmysleli ste si to a produkt už nechcete
Vieme, že niektoré online nákupy bývajú impulzívne a počas čakania na tovar sa môže stať, že si svoju objednávku rozmyslíte. Ak sa rozhodnete stornovať svoj online nákup, môžete tak spraviť buď telefonicky, cez náš zákaznícky servis, ktorý je dostupný v pracovné dni od 8. do 18. hodiny, prípadne emailom.
Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku vám umožňuje aj odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu, a to do 14 dní odo dňa, keď prevezmete tovar od dopravcu. Takýto tovar nesmie byť poškodený a spolu s ním odovzdáte aj všetky dokumenty, ako napríklad návod na obsluhu, montážny návod a podobne. Vrátenie však v tomto prípade prebieha na vaše náklady. Ak sa rozhodnete tovar vrátiť z dôvodu reklamácie, prečítajte si, ako prebieha náš reklamačný proces.
Máte nejaké ďalšie otázky? Odpovede nájdete v sekcii FAQ na našej stránke. A ak predsa len nie, nezabudnite, že nám môžete napísať či zavolať. Radi vám poradíme.
Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku vám umožňuje aj odstúpiť od zmluvy bez uvedenia dôvodu, a to do 14 dní odo dňa, keď prevezmete tovar od dopravcu. Takýto tovar nesmie byť poškodený a spolu s ním odovzdáte aj všetky dokumenty, ako napríklad návod na obsluhu, montážny návod a podobne. Vrátenie však v tomto prípade prebieha na vaše náklady. Ak sa rozhodnete tovar vrátiť z dôvodu reklamácie, prečítajte si, ako prebieha náš reklamačný proces.
Máte nejaké ďalšie otázky? Odpovede nájdete v sekcii FAQ na našej stránke. A ak predsa len nie, nezabudnite, že nám môžete napísať či zavolať. Radi vám poradíme.